Cs. Dezső Dér PhD
Full-time professor
Languages
angol középfok C-típus latin középfok C-típus olasz alapfok C-típus
Title:
egyetemi docens
Pozition:
Intézetvezető, oktató
Institute
Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézet
Academic degree
2010 - A történelemtudományok doktora
Education:
- 2004-2010 Eötvös Loránd Tudományegyetem, Történelemtudományi Doktori Iskola, a történelemtudományok doktora
- 1997-2002 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, igazgatásszervező szak, igazgatásszervező
- 1994-2001 Eötvös Loránd Tudományegyetem, történelem szak, történelem szakos előadó
Publications:
- https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?lang=0&top10=0&AuthorID=10046238
Subjects:
- Eseménymarketing(BA)
- Kulturális marketing projekt (BA)
- Tartalommarketing (BA)
- Marketing és branding filozófia (BA)
- Társadalomismeret projekt (BA)
Research fields:
- Kulturális fenntarthatóság, Kulturális marketing a digitalizáció korában, Tradícionális magyar márkák története kulturális marketing és menedzsment
- rendezvénymenedzsment
Other educational and professional work:
- Károli Gáspár Református Egyetem - megbízott oktató
- Nemzeti Közszolgálati Egyetem - megbízott oktató
- Arts & Business Szolgáltató Kft. - alapító
Other professional experiences, previous work places, positions:
- 2005-2007 Balassi Bálint Magyar Kulturális Intézet / osztályvezető, a Nemzeti Évfordulók Titkárságának vezetője
- 2003-2005 Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma / osztályvezető, a Nemzeti Évfordulók Titkárságának vezetője
- 2002 Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma / szakmai koordinátor, a Kossuth-emlékév szakmai koordinátora
Awards
- 2001 Köztársasági ösztöndíj
- 2001 OTDK humán szekció 2. helyezés
- 2001 OTDK jogtudományi szekció 3. helyezés
Description
Dér Cs. Dezső a METU Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézetének egyetemi docense, 2008 óta dolgozik a Budapesti Metropolitan Egyetemen. 2010-ben szerzett tudományos (PhD) fokozatot az ELTE-n. Fő szakmai érdeklődési területe a nemzeti kultúra fenntarthatósága, ehhez kapcsolódóan a marketingkommunikációs trendek hatása a kultúrafogyasztás népszerűsítésére. A gyakorlati életben ezért olyan értékteremtő innovatív kulturális projektek létrehozásában vállalt szakmai szerepet, mint a Nemzeti Évforulóink kiadványsorozat, a Magyar Köztársaság Nemzeti Emlékezet programja, valamint a Mi, magyarok látogató – és oktatás-módszertani központ.