Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapest Metropolitan University
Cs. Dezső
Cs. Dezső Dér PhD

Full-time professor

Languages

angol középfok C-típus latin középfok C-típus olasz alapfok C-típus

Title:

egyetemi docens

Pozition:

Intézetvezető, oktató

Institute

Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézet

Academic degree

2010 - A történelemtudományok doktora

Education:
  • 2004-2010 Eötvös Loránd Tudományegyetem, Történelemtudományi Doktori Iskola, a történelemtudományok doktora
  • 1997-2002 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, igazgatásszervező szak, igazgatásszervező
  • 1994-2001 Eötvös Loránd Tudományegyetem, történelem szak, történelem szakos előadó
Publications:
  • https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?lang=0&top10=0&AuthorID=10046238
Subjects:
  • Eseménymarketing(BA)
  • Kulturális marketing projekt (BA)
  • Tartalommarketing (BA)
  • Marketing és branding filozófia (BA)
  • Társadalomismeret projekt (BA)
Research fields:
  • Kulturális fenntarthatóság, Kulturális marketing a digitalizáció korában, Tradícionális magyar márkák története kulturális marketing és menedzsment
  • rendezvénymenedzsment
Other educational and professional work:
  • Károli Gáspár Református Egyetem - megbízott oktató
  • Nemzeti Közszolgálati Egyetem - megbízott oktató
  • Arts & Business Szolgáltató Kft. - alapító
Other professional experiences, previous work places, positions:
  • 2005-2007 Balassi Bálint Magyar Kulturális Intézet / osztályvezető, a Nemzeti Évfordulók Titkárságának vezetője
  • 2003-2005 Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma / osztályvezető, a Nemzeti Évfordulók Titkárságának vezetője
  • 2002 Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma / szakmai koordinátor, a Kossuth-emlékév szakmai koordinátora
Awards
  • 2001 Köztársasági ösztöndíj
  • 2001 OTDK humán szekció 2. helyezés
  • 2001 OTDK jogtudományi szekció 3. helyezés
Description

Dér Cs. Dezső a METU Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézetének egyetemi docense, 2008 óta dolgozik a Budapesti Metropolitan Egyetemen. 2010-ben szerzett tudományos (PhD) fokozatot az ELTE-n. Fő szakmai érdeklődési területe a nemzeti kultúra fenntarthatósága, ehhez kapcsolódóan a marketingkommunikációs trendek hatása a kultúrafogyasztás népszerűsítésére. A gyakorlati életben ezért olyan értékteremtő innovatív kulturális projektek létrehozásában vállalt szakmai szerepet, mint a Nemzeti Évforulóink kiadványsorozat, a Magyar Köztársaság Nemzeti Emlékezet programja, valamint a Mi, magyarok látogató – és oktatás-módszertani központ.